Tiden går fort..

Man kan knappt tro att det är sant. Men om bara knappt tre veckor ska vi, de blivande ettorna, ha kick-off för innebandygymnasiet här i Hagfors.Det är något som jag tror alla ser fram emot. 

Under våren har det varit  tre uttagningsdagar till gymnasiet. Det har varit väldigt många duktiga spelare här och provtränat och jag tror inte Johan "Jogus" Gustavsson har haft det lätt att välja ut vilka han vill ha hit. Kick-offen kommer att vara på Älvstranden den 8-10 Maj och det kommer vara träningar,aktiviteter och även ett cooper test.


En av killarna som kommer hit är Karl Pontén. Karl är forward och kommer från Skövde. Han har ett grymt skott som målvakterna kommer ha problem med. På tjejsidan har Hilda Englund tackat ja. Hon kommer från Molkom (Örnen), hon är en bra och spelskicklig back. Det var bara två av alla duktiga elever som kommer nästa år ! Hagfors är ett innebandyställe som växer mer och mer för varje dag som går.


För övrigt anser jag att Jesper Karlsson ska stanna kvar i Värmland.


 // AE


Kommentarer
Postat av: Oscar Sander

Nej nej nej, för övrigt anser jag att Jesper Karlsson ska följa med upp till Umeå!

2009-04-24 @ 00:06:20
Postat av: Johan G

Jag håller med Albin! ;)

2009-04-24 @ 01:53:15
URL: http://jogus.blogg.se/
Postat av: albin

Sander, Längtar redan till reket ska krossa riget ;) Övrigt anser jag att jesper ska stanna i värmland :D

2009-04-24 @ 11:26:12
Postat av: Bengan

Jag håller fullständigt med Albin:)

2009-04-28 @ 21:54:47
Postat av: Anonym

Jag håller fullständigt med Albin:)

2009-04-28 @ 21:55:35
Postat av: Erik P fd. "mora-rekare"

håller inte med någon egentligen, ume är överskattat i mina ögon. man lirar div.2 överstadyngdöda norrland som inte håller speciell klass och får inte lira j.allsvenskan. Ta flyttlasset till Mora och fostras av lillis, ta hem sm-guld och flytta hem till värmland efter 3 år, som en mycket mycket bättre spelare. Eller stanna kvar hemma. googla innebandygymnasium och Mora hamnar överst, sammanträffande? vad vet jag..

dock kul att rek sprids och värmland har fått ett!

2009-08-27 @ 14:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0